۲۳ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۵۲

جانشین سپاه استان زنجان:

۴ میلیون عدد ماسک توسط سپاه و بسیج در استان زنجان تولید شد

۴ میلیون عدد ماسک توسط سپاه و بسیج در استان زنجان تولید شد

زنجان-جانشین سپاه استان زنجان گفت: از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون چهار میلیون عدد ماسک توسط سپاه و بسیج در استان تولید و به صورت رایگان در اختیار کادر درمان و محرومین قرار گرفت.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با شیوع ویروس کرونا سپاه و بسیج سازندگی در کنار کادر درمان بودند تا کمک حال مردم در این ایام سخت باشند.

وی اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون چهار میلیون عدد ماسک توسط سپاه و بسیج در استان تولید و به صورت رایگان در اختیار کادر درمان و محرومین قرار گرفت.

جانشین سپاه استان زنجان گفت: در راستای رفع این بیماری شوم تعداد کارگاه‌های تولید ماسک توسط سپاه استان از همان ابتدا فعال شده و از تمام اقشار مختلف و بسیج در این کارگاه‌ها نسبت به تولید ماسک فعالیت می‌کنند.

طهماسبی تاکید کرد: سپاه و بسیج برای ریشه کنی بیماری کرونا در استان ضدعفونی و گند زدایی مناطق مختلف استان را به خوبی انجام دادند.

وی گفت: تمام ماسک‌های تولید شده پس از استریل در اختیار داروخانه‌ها و مراکز بهداشتی درمانی استان قرار می‌گرفت و در مناطق محروم هم رایگان توزیع شد.

جانشین سپاه استان زنجان تصریح کرد: همچنین بیش از ۲۵۷ هزار و ۷۲۰ بسته کمک معیشتی بین اقشار محروم جامعه توسط سپاه و بسیج استان توزیع شد.

کد خبر 5233394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha